mat & bloggdesign



Insåg igårkväll när jag satt i pyjamasen i soffan och såg Livets Ord med Magnus Betnér med mina två favoritpersoner, att jag har ju inga matlådor! Så därför har jag precis varit och handlat till mina två favoriträtter; chili con carne och currygryta. Jag äter dem båda med mörkt bröd och sallad, istället för ris, för det tycker jag är godast. Så nu ska jag ställa mig och göra i alla fall en ride med chili, och samtidigt pilla med bloggdesignerna. Det var ju tänkt att jag skulle varit ledig från det den här veckan, men nu blev det inte så för att det dragit ut på tiden med så många designer. Så därför har jag nu bestämt mig för att än en gång säga stopp, för jag klarar inte av det här. Kommer självklart göra klart alla jag lovat att göra till, men sen är det stopp och jag tror ärligt talat inte att jag kommer börja igen, för det ger bara ångest, tyvärr. Jag har ju absolut inte någon fritid alls! Kommer istället börja göra auktioner igen.
Trackback
RSS 2.0