bday



GRATTIS KAJAN PÅ 2O-ÅRSDAGEN! Ja, idag blir min lilla bästis äntligen vuxen, i alla fall åldersmässigt, haha! Jag och hennes käresta var uppe nu på morgonen och gjorde frukost { han var lite mer pretentiös än jag med frukt och fina mackor - jag hade köpt en kladdkaka, grattis-ljus och lite vispgrädde, men gott & uppskattat var båda våra efforts! }

Just nu sitter jag på jobbet. Är himla trött efter ytterligare en Anders-Behring-Breivik-mardröm. Vet inte vad det är, men på kort tid har han varit en stor del av mina mardrömmar... Fruktansvärt konstigt! Jaja, jag ska fortsätta jobba.


Kommentarer
Postat av: Linda

shit vad läskigt! jag har då tur att jag inte drömmer om sånt :S

2011-10-31 @ 09:01:17
URL: http://dancingallday.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Haha, tack! Bara jaag som var lite klumpig + berusad, haha ;)

2011-10-31 @ 14:28:15
URL: http://camillale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0