all at once



ETT ÅR SEDAN!



Ja, då är det alltså stress. Men jag blir sällan psykiskt stressad, utan min kropp tar ut stressen på andra sätt; ont i magen, min sorgacne, trött, ont i leder och sådant.

Men nu är det en positiv stress. Jag skrev om ett pussel när jag skrev inlägget om min acne. Nu kan jag dock säga att mitt livspussel har aldrig varit helt. Inte förrän nu. Jag har aldrig någonsin varit så säker på vad jag vill. Allt tack vare min andra halva - Roberto. Åh, jag blir lite tårögd här bara av att tänka på honom. Han är bara bäst.

1O dagar kvar till flytt. WOOP WOOP. Det kommer bli underbart. Kan inte bli bättre, tror jag inte. Det mesta är redan nedpackat, och Roberto klagar för att jag redan packat ner saker som vi behöver i vardagen så som stekspadar och grejer.
Men jag vill ju flytta nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

god morgon !

har du haft en bra helg ?

2011-11-21 @ 10:08:39
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0