Sammanfattning



Hmmm... gårkvällen... Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag stod på Piccadilly Circus lite för länge inatt och gapade på Andrew. Sen tappade jag min kamera någonstans mellan King's Cross St Pancras & Paddington. Jävligt oskönt, vill jag lova er. Men ska till "kontoret för glömda saker", eller vad man ska säga, på tisdag, för måndag är röd dag. Men jag lärde mig hur man öppnar en kapsylflaska med tänderna! (Nej, mamma, pappa, mormor, mofar och alla andra som bryr sig om mina tänder - det är bääääästa partytricket någonsin, i får tycka vad ni vill!)

Inatt sov Linn på mitt golv, Camilla sov i min säng tillsammans med mig, vi gick upp vid tolv (fast Linn åkte vid nio) och nu har vi bara suttit på mitt golv i en timme, pratat, Facebookat och grämt oss över att vi måste bege oss till Primark. Man skulle kunna säga att vi frivilligt tar självmord. Men först känner jag att jag ska trycka i mig ett antal alvedon eller ta mig en återställare. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Sanna! Förlåt om jag skriver i dina kommentarer men man kan inte klicka på "kontakt".. Jag har en fråga, lånade din design "Passion", bytte ut Senaste inläggen - i dropdowm-menyn, till "Läsvärt", vad för kod gäller det när jag lägger till länkar till andras bloggar? Har provat mig fram men inget reslutat... Min epost har du ovan :) Tack!

2011-05-28 @ 19:02:04
URL: http://nestorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0