Theresia doesn't live here anymore



Bild från januari.


Det är lite med sorgen i hjärtat jag nu ska dra mig ner mot Golders Green. De senaste veckorna, eller månaden, kanske ni märkt att jag inte umgåtts så mycket med Therese, vi har glidit ifrån lite, hittat andra vänner och inte varit på samma ställen på helgerna längre. Nu ska hon åka hem. Lämna. Kom som en chock när hon ringde igår och berättade att det är hemgång imorgon.

Det går inte att frånkomma att hon varit vid min sida genom jävligt jobbiga tider här, oavsett hur lite vi umgåtts på senaste, så har vi ändå umgåtts i stort sett varenda dag i två månader. Vi har kunnat prata om allt, vi har skrattat, vi har gråtit, vi har skrikit, vi har dansat, vi har shoppat, vi har sjungit, vi har... gjort allt. Nu vet jag inte när och hur jag kommer se henne igen. Så det är lite tårar nu. TTYL.
Trackback
RSS 2.0