Himlans...




Jag har precis insett, efter en snabbkoll på min internetbank (den engelska alltså), att jag har övertrasserat mitt konto. Och det är faktiskt inte mitt fel, för mitt kort tar 1 vecka på sig att genomföra transaktioner, men i vanliga fall brukar det ändå stå att jag inte kan komma åt pengarna, men inte varför. Alltså inte vad det är för transaktion. Nu har kortet slutat göra även det, så jag kan använda det trots att det inte finns pengar på det. Vilket suger jävligt hårt, jag hade ingen aning om det. Så nu är jag minus 20 pund (ca 200 kr), och det kommer kosta mig för att jag övertrasserade det. När jag skaffade kontot så sa bankmannen att försök att aldrig göra det, för det är onödigt. Så jag vet inte riktigt vad jag har att vänta. Hoppas att det inte kostar mig mer än +10 pund i alla fall.

JAG HATAR LLOYDS. Hårt.
Trackback
RSS 2.0