Ska det vá, så ska det vá



Mandys bild!


Jag är inte den personen som tycker om midsommarlunch, julbord eller påskbord. Det enda jag brukar gilla är köttbullar. Och om det finns lite räkor, rom, lök/gräslök och gräddfil så äter jag det också. Men resten är jag inte jättejätteintresserad av. MEN! Idag har jag slavat som en liten blå. Med Joline. Vi har alltså gjort en jordgubbstårta. Och sedan har jag stekt köttbullar, klippt gräslök, skalat räkor, hackat lök (läs; lipat lite), kokat potatis och ägg. Och lagt allt i fina påsar/folieformar. Jag är redo för midsommar. Bortsett från att jag måste duscha, raka benen och smörja in mig. Och prova outfiten en sista gång. Wiiihhoo!

Kommentarer
Postat av: Felicia B - mode,vardag,design

allt bra? kram



följa varnn på bloglovin? =)

2011-06-24 @ 23:12:07
URL: http://myfellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0