Helgen







Fredag: Åh, gud, snacka om att det blev en going out for a quiet one and coming home with road signs... Haha, nej, men det var verkligen sådär "åh, ska vi ta ett glas vin, också kan vi ta en öl på någon pub i Camden eller något" { gayklubbsplanerna ställdes in, för vi orkade inte åka hela vägen in till city, haha }. Mötte Linn vid Chalk Farm Station och flydde upp på kullen vid Primrose hill med varsin flaska rosé. Sedan drog vi oss bort mot Slussen och satt på "bryggan" ett tag och drack lite cider och breezers, lyssnade på musik och skrålade ut alla fina texter av Veronica Maggio. Vi gick vidare mot Underworld { där har jag liksom inte varit sen i februari! } och på vägen träffade vi lite svenska killar från Linköping som hängde på först till The Worlds End och sedan till Underworld. Det blev lite mycket shots, och med en flaska rosé, Smirnoff Ice och Bacardi Breezers i kroppen så var vi alla väldigt festliga! Slutade med en Chicken Doner Wrap på Real Taste och var hemma vid halv fem.

Lördag: Vaknade vid tiotiden, men datorn krånglade så jag somnade om till tolv. Vi drog oss sedan mot Hyde Park. Hade dock en hel del problem att komma dit med tanke på att Victoria Line var stängd och Northern Line stannar ju inte på Tottenham Court Road längre. Åkte runt i en och en halv timme innan jag äntligen kom till Marble Arch och kunde träffa Fia, Stina och Jonatan. Vi låg i solen till kvart i sex, tog en trevlig middag på Mc Donald's, åkte hem till Fia, där vi hällde upp varsitt glas vin och kollade på Harry Potter and the Chamber of Secrets och Catch Me If You Can. Vid kvart i två kom jag hem och hittade min värdpappa på soffan, med myrornas krig på TV'n. Haha.

Idag: Skypat med Joakim , ätit lite lunch, är ensam hemma och har Vänner-marathon.

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAH ja ser ut som en gravid kanin! mycket sexigt må jag säga

2011-06-06 @ 00:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0