Baksidan



Jag ligger och väntar på att solen ska komma fram till baksidan. Det är helt galet att det faktiskt är 29 grader(!) och klockan är inte ens nio. Värmebölja, frågetecken, ohja. Mindre kul att jag somnade runt fyratiden för att det var en bastu i mitt rum. Så därför ska jag lägga mig i en solstol ute på altanen och ligga där till pick-up-time. Vända på mig varje timme. Det blir nog bra. Så nu ska jag försöka fixa allt som ska göras innan jag kan koppla av.

Jag funderar på att börja göra designer igen, för 200-250kr/st, mest för att jag inte har något att göra här och min kreativa sida måste helt klart väckas till liv igen. Om du är intresserad, maila [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0