Paranormal



Vi hade tänkt att det skulle bli en kväll präglad av komedi, någon töntig tjejfilm. Men när vi bläddrar igenom min lista med filmer, skriker Mimmi att PARANORMAL ACTIVITY vill hon minsann se. Så det blev helt enkelt en filmkväll där vi både satt och skrattade nervöst, jag satt med mina händer i ansiktet ungefär 80% av filmen, och jag vägrade kolla på slutet. Sedan har jag ett par småsaker jag är rädd för; nämligen att kolla ut genom ett fönster när det är mörkt (tänk om någon står därute och tittar tillbaka?), mörker över huvud taget tycker jag är jobbigt och sist men inte minst - att det ska vara någon under min säng. Inte precis ett monster, men någon som gömmer sig där och ska skada en till exempel. Så jag kunde inte sätta ner fötterna bredvid sängen när vi kollat klart, utan vi var tvungna att se lite roliga klipp på youtube först. Mest för att jag skulle följa Mimmi till bussen, och sedan gå hem själv. Det var dock inga problem. Jag är bara lite småtrött idag, efter att ha sovit lite mindre än 6 timmar. Så det var en väldigt mysig kväll, med Doritos och cola, och sitta uppflugna i min säng med datorn emellan oss. Lovisa tycker att vi ska se tvåan, så jag tänkte att det kan vi ju göra innan jag åker hem! Är liiiite nervös inför detta, men det ska nog gå, hihi.

Kommentarer
Postat av: Malin

hej vilken fin blogg :)

2011-07-13 @ 10:52:17
URL: http://mallanc.blogg.se/
Postat av: Mirella

Varför har du än inte lagt upp vinnaren av iphone4 skalet ? :(

2011-07-13 @ 15:40:52
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/
Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Läskigt med sånna filmer alltså! Man vill veta vad som händer, men vill inte bli rädd, vilket resulterar i att man knappt kollar, men kikar fram lite bakom handen, typ, haha :D

2011-07-13 @ 18:36:55
URL: http://ellinorljung.webblogg.se/
Postat av: CAROLINE

haha slutet är helt klart värst!!

2011-07-13 @ 20:01:38
URL: http://carolinemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0