Det går om man vill



Jag föredrar alla ljusa varianter, för jag gillar ljusa lakan och sängkläder. Beige, vitt och andra ljusa färger.
Men är lite sugen på de andra också, hihi.


Nu är det två veckor kvar tills jag sitter på planet hem. Är mycket glad över att det är såpass kort tid kvar. Klart jag kommer sakna det, men som jag sagt tidigare; a) London blir aldrig min stad. b) Utan någon att dela stan med är den inte asball... c) Det kommer aldrig bli detsamma som det varit 2011.

Därför är jag lättad. Anyways, jag och Kajan hade en lång whatsapp-diskussion igår om IKEA-inredning, mått i lägenheten, diskveckor och städveckor och massa sånt. Kan inte förstå att vi är roomies om 15 dagar. Det är helt sjukt. Och snälla pappa har massa grejer till vårt kök också; elvisp, brödrost, smörgåsgrill, stavmixer, våffeljärn. Vi kommer leva i lyx, Kajan och jag, haha. Inatt drömde jag till och med att jag var på IKEA för att handla, men då var den bordslampan jag ska ha slut. Mycket mycket mycket jobbigt. Till och med när det bara är en dröm, men jag är en sån person som vill att allt ska vara färdigt nu! Min packlista för lägenheten är klar, min plan för hur jag ska kunna flytta så fort som möjligt är klar.

Dock efterlyser jag flytthjälp den 26 juli. Betalning sker i pizza och öl. Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Flyttpizza är det bästa med att flytta!!

2011-07-11 @ 14:45:41
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag kan hjälpa till efter klockan 4 när jag är hemma igen efter jobbet ;)

2011-07-11 @ 16:20:28
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback