Claim declined



Ringde precis mitt försäkringsbolag för min telefon i och med att det är scratches och grejer i skärmen efter att jag tappat den under en utekväll. Det visade sig att de inte kommer ersätta något därför att jag inte rapporterat det efter 48 timmar (ja, jag ljög lite och sa att det var i lördags, men det har ändå gått mer än 48h), så ah.. nu vet jag inte vad jag ska göra med telefonhelvetet, den går ju absolut inte att få såld i det skicket den är. Så det får antingen bli att lämna kvar den här, eller ta med den hem och ha den ifall något skulle hända iphonen. Då måste jag visserligen låsa upp den. Jaja, så är det.

Kommentarer
Postat av: Fooxan

Hej jag undrar vad det är för program du använder för att fixka designer till bloggar? :)

2011-07-06 @ 14:21:34
URL: http://fooxan.blogg.se/
Postat av: EMELIECATRINE

Hej! Jag har skickat ett mejl till dig =) det var [email protected] va? Kram

2011-07-06 @ 20:19:06
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0