Länkbyte

Vad innebär ett länkbyte?
Länkbytet innebär att du länkar mig i din meny/dropdownmeny på alla sidor på din blogg/hemsida. Jag gör likadant. Du kommer ligga med länk i min meny, längst ner.

Varför?
Länkbyten öppnar för ökad trafik hos både dig och hos mig. Jag har cirka 800 läsare om dagen, och en del av dem kommer garanterat besöka dig. Förhoppningsvis får du fler prenumeranter och fler läsare som stannar kvar hos dig. Ett bra sätt att utöka sitt läsarantal och få läsare som läser för att de gillar din blogg. Självklart blir det samma sak för mig!

Mina kriterier:
För att jag ska göra ett länkbyte med dig är följande viktigt för mig:
- En snygg design.
- Meningsfulla inlägg och intressanta inlägg.
- Att du bloggar minst 2 gånger i veckan.
- En god attityd från dig.

Mina regler:
- Om jag mot all förmodan skulle avsluta länkbytet kommer jag att höra av mig per mail.
- Jag förväntar mig att du gör likadant.
- Jag kollar de jag har länkbyte med för jämnan för att se så att du inte har plockat bort mig utan att berätta det.
- Jag avslutar länkbyten om du slutar blogga eller tar uppehåll på mer än en månad.
- Om jag anser att din bloggs innehåll på något sätt är stötande, eller elakt så avslutar jag länkbytet. Jag vill inte att min blogg ska förknippas med sådana bloggar.
- Likadant om du skulle kopiera grafik/texter/bilder från en annan blogg; det vill jag heller inte förknippas med.


Jag söker ingen att göra länkbyte med för tillfället!
Fyll i formuläret nedan för att skicka din ansökan.
Jag vill redan innan säga att jag inte kommer att acceptera alla som ansöker, utan jag kommer med omsorg välja ut 14 stycken som jag gör länkbyte med.



Ditt namn:
Adress till din sida:
Din mailadress:
Hur skulle du beskriva din sida?

Jag förstår att ni kan tycka att jag tar det här lite för seriöst, men det är nog mest för att jag har fått en återuppväckt vilja och motivation till att blogga, så då tänker jag att "ja, varför inte vara superseriös med bloggen?" Fake it until you make it, eller nåt!
Trackback
RSS 2.0