Svar på kommentar



Hej du, anonyma person från Jönköpings län.
Det finns faktiskt inte en enda bild i min bloggdesign som inte är tagen eller skapad utav mig. Bilderna i headern har jag fotat, de är från Australien. Så jag vet inte riktigt vad du menar med vilka bilder...

Sedan kommentera här... Nej, det har inte jag kommit på, men när folk gör exakt likadant blir man ledsen, för man har ju lagt ner tid på att försöka skapa något unikt.

Jag måste säga att jag har en inre harmoni i kroppen idag - blir inte ens irriterad över sådana här korkade kommentarer, utan jag suckade lite för mig själv och skrev detta inlägg. Bra, Sanna!

 


Kommentarer
Postat av: [elsa]

Usch asså! Fortsätt vara stark! Jag tycker detta har blivit alldeles för tramsigt nu.. :( Du är grym på allt som har med foto & design att göra!

Stor kram!

2011-01-27 @ 15:15:01
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Emma Staaf

Men vad tråkiga människor det finns! Personen måste må så dåligt att den desperat försöker hitta fel på din blogg (den är väl antagligen avundsjuk). Nej, usch för såna personer! Stay strong! :)



Förresten, vad fin din design blev (fast det är den ju alltid!) :-)

2011-01-27 @ 21:08:00
URL: http://emmastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0