Life could not be better



Åh herrejesus. Min lilla nap blev till en koma. Jag vaknade till vid elva, trodde att jag hade försovit mig och hade ingen aning om vilken dag det var eller någonting. Fick för mig att Ben hade playdate idag också... men det drömde jag tydligen. Jag måste bli bättre på att sova på nätterna så att jag kan sluta sova på dagarna...

Nu är jag halvt slut - man blir ju bara tröttare av att sova så lång tid också - och ska trycka in all min tvätt i tvättmaskinen. Ben ligger och halvsover framför TV'n i lekrummet, jag kan till och med höra hur han suger på tummen. Det smaskar, haha. The Sitting Room ser ut som fan, Katy har haft en yogaklass här nu på eftermiddagen, så allt är huller om buller och det ekar...

Men, livet kunde inte vara bättre, för inte nog med att jag ska på date på onsdag (jag vet att jag tjatar, men det är lite roligt, att dejta är ju inte sååå vanligt i Sverige på samma sätt som i USA och England), så ska jag på en låtsasdate på söndag också. Låtsasdate? Eh, ja, han har flickvän, men vi har inte setts på år och dagar. Minns ni att jag berättade att jag haft crushes på folk från andra länder som jag träffat på Gothia Cup? Well, på söndag kommer Harry ner till London, så vi ska ta en öl i King's Cross på kvällen. Hur sjukt är inte det på en skala? Haha, men ska bli kul att träffa honom - det var ju 6 (!) år sedan sist.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Taack Sanna!:D känns dock lite stor, men men:) förresten. Hur sjutton vågar du träffa honom?? efter 6 år? ;o jag hade varit livrädd hahaha

2011-01-31 @ 17:20:12
URL: http://corriny.blogg.se/
Postat av: moa

HEJ SANNA

jag undrar hur man får så där som du har, att datumet o tiden som man lagt in inlägget står ÖVER själv inlägget, och att man trycket på ''kommentera'' där också?

tack om du kan hjälpa!

(svara i en kommentar i min blogg så jag ser)

2011-07-03 @ 00:17:38
URL: http://mhellstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0