Är så vackert här, nästan som en tavla



Godmorgon.
Så fort familjen har lämnat mig ensam på morgonen går jag ut och sätter mig i en kvart på verandan. Oavsett väder sitter jag där en stund, kollar ut över den mysiga trädgården och inser hur vacker den kommer bli till våren och sommaren. Jag sitter där och filosofierar ett tag, är lycklig över att jag är på min resa genom livet, att jag klarar det bra. Även om det sker tråkiga saker, så tar man sig tillbaka och man har människor runt omkring sig som hjälper en att stå på benen. Men generellt är det underbart att vara här. För som Sandra alltid säger (och jag tycker det är bra!) - Never a failure, always a lesson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0