Paracetamol

Idag måste jag ta tag i kommentarerna från förra veckan. Galet att jag skjuter upp det. Så därför ska jag nu försöka ta itu med måndagens sysslor, få i mig lite frukost och sedan svara på mail och kommentarer.

Helgen har varit en av de bästa här i London. Nu till helgen åker jag tillbaka till Sverige, vilket ska bli skönt men ändå kommer jag nog sakna en helg här i London. Man missar mycket bara genom att babysitta en kväll, liksom.

Hur som haver, veckan bjuder på date, jag ska köpa en iPhone till min mammas väninnna, och lite allt möjligt. Och jag jobbar bara fyra dagar, sedan lyfter planet till Svea Rike.

Åh, just det - min hals är lite småjobbig. Dricker paracetamol och te. Blesch, vill inte bli sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0