NIGHTIE NIGHTIE



LYCKA - MITT NYA KORT HAR KOMMIT!

 

Japp, då var det natti natti för min del. Ska upp imorgon och jobba, dagen ska bestå i att städa här hemma för det ser ut som f-n. Målarna går in med skorna och jag får panik på all lera de drar in. Jaja, det är främst mitt eget rum som ska städas, haha. Ska visa er vad jag har köpt den senaste veckan också, tänkte jag. Det är lite grann... De superfina skorna jag köpte är dock halvt förstörda (snyft), för alla trampade mig på fötterna på Monarch i lördags. Therese skrattade faktiskt när hon såg dem. "Och ett par timmar senare var de förstörda..." Inte direkt vad jag tänkte i affären när jag köpte dem. Men men. Kom in på lite sidospår här känner jag...



OCH PÅ KVÄLLEN KOMMER KAJSA!

Kommentarer
Postat av: ALICEVIKTORIA

Nu har jag en tävling i samarbete med iphone4skal.com, där du kan vinna ett valfritt iphone skal för max 500 kr.

Direktlänk till inlägget: http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/february/tavla-om-ett-iphone-skal-fran-iphone4skalcom.html



Lycka till :D

2011-02-24 @ 10:11:24
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag har rensat bort ett script (trodde allt var rensat haha) TACK!

Det är fortfarande så att det laddar med större stil och minskar sedan. Hade lagt in stilmallskoden redan. Antar att det inte alls funkar utan den.



Det funkar i alla fall (på min dator). Som sagt, bra tips. Det gör bloggen mer personlig.



Får jag bara fråga; använder du blogg.se eller wordpress eller annan plattform?



Det är så mycket jag inte får att funka med blogg.se och egen domän :(

2011-02-24 @ 13:54:37
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0