Min klippa


Kajsa Helena Olivia Forsén. Min bästaste bästa vän i hela världen, utan tvekan. Har skypat med henne nu i en timme, så himla härligt att få höra min visa väns goda råd om allt. Och ja, vi pratade en del om moí, men vi har också pratat otroligt mycket om att vi kommer säga till varandra om vi tycker att det blir lite mycket jag, jag, jag. Vilket jag känner hela tiden nu efter att en före detta vän skrivit det till mig. Vill inte prata om mig själv alls längre. Känner att när jag har sagt ordet jag så får jag en stor jäkla klump i magen som inte vill försvinna. Så jag försöker hålla mig, men hon fick en del inside information från dejten igår. Inte för att det finns så jättemycket - men en mer detaljerad beskrivning. Jag försöker också locka över henne hit. Fatta hur kul vi skulle ha, drömhelgen helt klart! Min goa, fina, bästa!

I vårt och torrt. I love you.

[ uttalas med en härligt skånsk brytning ]
Trackback
RSS 2.0