Last Friday Night



Okej. Jag behövde inte babysitta igår. Så Therese kom hit på lite förfest med moí. Jag kände mig riktigt snygg igår! Kanske beror på mina hemmagjorda screwdrivers med rosévin i, eller så var jag faktiskt snygg. Jag vet inte. Men precis som för Katy Perry så har jag lite frågetecken kring min fredagskväll:
- Jag har ett Koko-Card i min väska Har jag tagit det? Var jag ens där? Men sjukt gött med fritt inträde till mars i alla fall.
- Varför i hela fridens namn har jag sms:at Andrew klockan 05.45? Som vanligt är fyllesms:arn igång, så morgonen har bestått lite i att be om ursäkt till folk jag har sms:at.
- Hur i hela fridens namn kom jag hem nu? Varför sov jag inte hemma? Varför har jag nya nummer i min telefonbok?

Ja, det är bara några av mina frågetecken.

Therese kommer hit snart. Då ska vi ha spa på mitt rum - relaxation music, ansiktsmask och gurkskivor. Och ikväll kör vi igen. Woop woop.

Kommentarer
Postat av: the monster herself

Ojnej, haha! :D

2011-02-05 @ 12:30:35
URL: http://mittminimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0