He's no you



I helgen var jag snygg!

Jag har städat idag, herrejesus vad jag har städat. Strukit, tvättat, bytt lakan, skurat, dammsugit, torkat golv - ALLT. Nu är det bara mitt sminkbord kvar och sedan är mitt rum så fint det bara kan bli. Och för första gången sedan jag flyttade hit har jag haft öppet mina fönster - de har varit låsta innan. Vädret har varit så fantastiskt idag, jag har suttit ute i solen och svettats med solglasögonen på och bara varit himla lycklig över min situation.

Nu är jag totalt slutkörd - kvällen bjuder på trevlig barnpassning så jag tycker jag kan få tio minuter off just nu för mitt huvud håller på att sprängas långsamt, men vad gör det när man har en så fantastisk tillvaro?

Har precis legat en kvart med Freddie i soffan och gosat. Verkligen gosat, han i mitt knä och så höll han mig i handen och pillade mig i håret. Så fint, så fint. Nu ska jag börja göra i ordning för läggdags för Mr Fredster. Sedan ska jag upp och duscha, locka håret och greja. Och sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0