Down the road to nowhere

Sophia och jag har varit i Camden hela dagen, fikat och ätit kinamat. Kollat runt på marknaden och bara pratat i regnet. Det har varit skönt.

Jag är inne i en svacka igen. Stabil är inte direkt mitt andranamn känner jag. Att jag blivit av med mitt kort är bara grädde på moset. Helgen har varit sjuk, och inte på ett bra sätt. På fredag flyttar Foffe hem till Sverige vilket är jävligt tråkigt, och man blir bara besviken på allt och alla. Folk skiter i att höra av sig, lämnar en ensam, de dömer en... Jag visste inte att det fanns så många omogna människor, men tydligen gör det det. Så länge de inte får vad de är ute efter är man dum i huvudet. Varför kan människor inte bara vara normala?

Jag ska skypa med Kajsa snart. Ska bli skönt, också kommer hon på torsdag. Vi ska ha en bra helg, trots att jag inte kommer ha så mycket pengar som jag hade tänkt. Skulle sparat 70 pund den här veckan, men det blir ju inget med det nu... Jaja. Vi får göra det bästa av situationen.

Jag ska ta en dusch och sedan gå ner och prata med min familj om hur jag kan polisanmäla att mitt kort blivit stulet.

Kommentarer
Postat av: ida lundin ♥

jag har en fråga, är i (typ) behov att få hjälp utav dig.



igår så försökte jag fixa min desgin efter en av dina som man kan ladda ner.

men jag kan inte fixa den, och ingen av mina kompisar kan det heller.

så skulle du kunna hjälpa mig med det?

eftersom du vet hur man ska göra lixom.

2011-02-20 @ 18:50:05
URL: http://idaemmylundin.blogg.se/
Postat av: Hjjonsson

Åh, Camden är så .. underbar! <3

2011-02-20 @ 20:23:03
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0