Blast from the past

Ni minns att jag berättade att jag haft crushes på folk från andra länder i samband med Gothia Cup, right? Idag träffade jag en av dem! Är riktigt stolt över mig själv att jag faktiskt vågade, men jag var så stressad imorse när jag skulle åka från Pimlico, så jag hann inte riktigt bli nervös.

I alla fall. Jag träffade Harry, en av dem jag haft bäst kontakt med sen det året vi träffades. Han bor i Skottland, men var nere i London över dagen för att se Chelsea - Liverpool. Var riktigt kul att träffa honom, även om det var liiiite svårt med skotskan, han fick försöka prata så engelskt han kunde, haha. Men verkligen, det var sex år sen sist, och det hade ju kunnat bli pinsamt - men vi lunchade i en timme på Nando's och det var jättetrevligt, pratade om allt möjligt... Haha, om hur naiva vi var när vi var små som trodde att Gothia Cup-kärlekar skulle hålla och grejer. Vi skrattade en hel del åt oss själva! Och jag är helt amazed över hur mycket han mindes från då.

Så, jag känner mig galet duktig för att jag faktiskt gjorde detta, även om jag helst bara ville ligga kvar i sängen när klockan ringde imorse. Och jag gjorde det med en bra inställning. Och det var supertrevligt. Ganska stor chans att jag åker upp till Edingburgh under min vistelse här, fick se bilder och det var sååååå fantastiskt vackert!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Vad roligt att träffa på ngn som man träffat förrut och 6 år, det är en lång tid, kul att ni minns så mycket =D

kramar

2011-02-06 @ 22:07:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej igen! Nu har jag fått in min profilbild men jag tycker den är liten. Den är uppladdad i 100 men 200 blev för stort så den kom utanför liksom. Finns det något mellanting?

Tack på förhand!

2011-02-07 @ 11:23:20
URL: http://paularyberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie Mattsson

Sv: Det var en "humor bild" från Exiztens, såg inte alls något olämpligt i bilden. Men det tyckte dom :S

2011-02-07 @ 11:23:41
URL: http://www.aportion.net
Postat av: SHORTYS

heeelloo cutie =) jag har utmanat dig på min blogg ;p check it out!

2011-02-07 @ 13:23:55
URL: http://shortys.se
Postat av: Sandra Marinoni

haha, fan vad kul att träffa en gammal crush :D

Gillar din nya design, älskar färgerna i bilderna i headern :)

2011-02-07 @ 16:20:14
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: anna

Haha, sjukt nice!

2011-02-07 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0