03 - en låt av en artist jag beundrar





Adele!
Det är ganska svårt att hitta någon med en härligare röst. Jag älskar hennes stämma! Men varför beundrar jag henne? Jo, därför att jag tycker att hon är vacker. Hon är väldigt stor i England, och jag tycker det är coolt. Jag uppmuntrar verkligen inte övervikt och sådant, men när man inte har koll på varför hon har den kroppsform hon har, så kan man heller inte döma henne. Och hon är faktiskt vacker, väldigt vacker. Hennes röst gör henne ännu vackrare, och jag vill bara krypa in i hennes famn och att hon ska sjunga denna sång för mig.

Låten betyder enormt mycket för mig. Det är nog de vackraste raderna jag vet. Från början är det en Bob Dylan-låt, men jag tycker Adeles spruckna röst gör den väldigt fin och mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gilla!

2011-02-11 @ 12:04:32
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Mirre

Härlig röst, en mysig låt. har du hört Brandie carlie?, hon har också sprucken röst =D

kramar

2011-02-11 @ 22:08:49
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0