one more chance to hold you close



Äntligen fredag! Ikväll ska jag (eller vi, det vet jag inte) ta det lugnt, lägga mig i ett långt bad med ansiktsmask och hela refrängen när jag kommer hem från jobbet. Plocka ögonbrynen, fixa håret och sådär. Kanske börja läsa mina nya bok också; Eldvittnet. Har suktat efter den ett tag så igår när jag och min älskling strövade omkring på Frölunda Torg i ett par timmar så kände jag att aah.. nu köper jag den!

Imorgon vankas födelsedagsfirande i stan, och jag har köpt en ny klänning som jag ska ha på mig. Är lite lycklig, ska verkligen sova ut inatt så att jag orkar med imorgon. Saknar den festliga Sanna väldigt mycket. Så tänkte välkomna henne till Sverige imorgonkväll! Det känns som att jag råkade lämna henne kvar i London.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA ANDERSSON

sv' förlåt för sent svar, ha en trevlig dag! :D

2011-12-09 @ 08:51:27
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0