kitchen light



De som känner mig vet att min största fetisch, eller min största kärlek inom inredning är lampor. Jag tycker verkligen att en snygg lampa kan lyfta ett helt rum! Dessa lampor från Chilli/Belysningsdesign.se är ett par favoriter som jag gärna hade sett i vårt kök. Dock är förutsättningen att vi målar om till en kallare vit färg, för jag tycker att svart och vitt är snyggast när det vita är i en något kallare nyans. Jag gillar moderna kök, medan andra rum i ett hem kan vara i helt andra stilar, men just köket tycker jag ska vara relativt modernt. Det känns mycket mer inbjudande tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Jätte fina och stilrena lampor :) Jag håller med dig helt att en lampa kan faktiskt lyfta ett helt rum! Den vita lampan gillade jag :)

2011-12-05 @ 19:43:46
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0