Emelie Stricker



Inför ELLE-galan 2O12 har Elle gjort en designertävling i samarbete med H&M för sina läsare.
En av finalisterna är mina bonussyskons kusin Emelie!

Emelie är jätteduktig på det här, tycker jag, se bara illustrationen hon har gjort - helt fabulös. Inte nog med det så är ju klänningen/bidraget i sig fantastiskt snygg. Den är verkligen något jag skulle vilja ha i min sommargarderob. Även om jag kanske inte attendar så många evenemang där den här klänningen passar, men får ta och ändra på det i så fall!
Emelie är en av de tio finalisterna i tävlingen, och därför tycker jag att ni ska göra mig och henne en tjänst och gå in och rösta på henne! Om hon vinner så kommer hennes klänning produceras och då skulle inte bara hon bli glad utan även jag (som då gärna vill ha klänningen på en galge i min lilla closet) och hon får också gå på ELLE-galan.
Modebranschen är en svår bransch att slå sig in på, och jag unnar verkligen Emelie den här chansen! Det är en fot in, och alla Sveriges modeintresserade tjejer kommer avundas henne när hon får gå på den mest åtråvärda modegalan i Sverige!

RÖSTA PÅ EMELIE, OCH GÖR DET HÄR!
Det tar 10 sekunder att göra det, men Emelie vinner den största möjligheten någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0