buzzador



Jag har flera gånger sett att Petrah är medlem på något som heter Buzzador. Det är en sida där man blir medlem, också får man olika erbjudanden om kampanjer som Buzzador har. Man provar då produkten som kampanjen handlar om, och sprider information om den här produkten. Petrah fick till exempel hem Bonaquas nya vatten med jordgubb och rabarber som hon nu då testar och skriver recension om. Jag har hittills inte fått något kampanjerbjudande i och med att jag bara varit medlem ett par timmar. Men det ska bli kul att se om man får testa något.

Om du vill ha chansen att få prova saker också så kan du anmäla dig här och då blir du en buzzador. Det kostar ingenting!

Kommentarer
Postat av: Angel

jag har en typ 5 i 1 tång. Så man kan byta skaft på den eller hur man ska säga.Kan ha tunnare och tjockare lockar. Sedan har jag någon spiralsak som jag kan sätta på locktången, som jag inte har någon aning om vad man använder till :P

2011-12-16 @ 12:10:20
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. man tackar :)

buzzador är ganska kul, min tvillingsyster är med där :)

2011-12-16 @ 12:28:40
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: SHORTY

åh men vad söt du är :D hihi gulligt inlägg! tack :)



Ja den var faktiskt god :) Bonaquas päron tycker jag smakar rätt mycket sött, men den här kändes inte lika "stark". Den är faktiskt god :) och jag diggar verkligen buzzador. Har ju varit medlem några år nu och har fått massor med erbjudanden nu får jag ungefär 2 i månaden känns det som, men självklart passar ju inte allt mig tyvärr. SÅ det gäller att passa på när man får ett bra erbjudande :D



lycka till och hoppas du får nåt kul och spännande erbjudande snart .D

2011-12-17 @ 20:21:04
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0