overslept



Klockan ringde 5.45 som vanligt. När vaknade jag? 6.17. Panik, katastrof, stress. Men jag fann mig ganska snabbt och plockade ner en liten matsäck till jobbet så att jag kunde äta frukost här istället för hemma. Sparade ju massor av tid då. Jag satt med bloggdesignerna igårkväll, och sedan städade jag och gick och la mig. Somnade runt halv nio. Men vaknade igen runt tiotiden när min kära roomie kom hem från jobbet och var den klumpigaste människan i universum och skulle käka chips två centimeter från min säng... Haha! Min hämnd blev lite att jag inte brydde mig om att vara tyst de 19 minutrarna som det tog mig att göra mig färdig för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja det är fan hemskt! Jag tog ju också bort dem själv även fast hon på salongen gör det gratis annars om man bokar tid, men jag kunde inte vänta. Fick panik i naglarna och kände mig instängd, HAHA! Så irriterande när man inte kan klia sig ordentligt och gerjer, hahahaha! Kände mig så fri när jag tog bort dem. Klarar inte av sånna naglar en längre tid alltså :P

2011-08-16 @ 09:31:46
URL: http://emmabroman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0