SoHo & frozen yoghurt

 

Ska möta Joline vid Topshop, Oxford St om en timme. Sedan ska vi gå omkring lite, och gå till Soho för hon ska också boka tatueringstid. Woop woop. Sist men inte minst - hon var galet sugen på frozen yoghurt, så en sådan ska vi hinna med också. Ikväll babysitter jag, men ska ut när mina värdföräldrar kommer hem. De sa faktiskt igår att de gillar att jag gör så - går ut när de kommer hem - för då känner inte de sig så dåliga som låter mig jobba en lördagkväll! Jag tror inte jag kunde hittat en bättre värdfamilj faktiskt, allt är bara så himla bra och ah... livet är bra helt enkelt!

 

Förutom en liten ynka sak...


Kommentarer
Postat av: Isabell

Hoppas den lilla saken inte är något allvarligt! :o

2011-04-02 @ 15:06:10
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0