Sista arbetsveckan innan semester!

Sophia, jag, Linnéa & Sara ♥
Petras bild.

 


Fina, underbara, bästa Petra.

 

Min sista arbetsvecka innan semestern har börjat. 10 dagar i Sverige börjar på fredag. Så egentligen är det inte ens en hel arbetsvecka. Är otroligt skönt kan jag lova er. Man måste få längta tillbaka lite, så är det väl med alla jobb. Helgen har bestått av att ströva omkring i London, vara med gosiga tjejer och igår kväll hade vi en god middag hemma hos Petra (därav översta bilden). Vi lagade klyftpotatis, rostade grönsaker, tzatziki och kyckling. Mums vad gott. Dock var det ett litet avsked där i slutet - Petra åker hem i övermorgon. Jag har inte förstått det än, att jag inte kommer träffa henne på en lång tid nu. Svider en del i hjärtat när jag tänker på det, även om det inte gått upp för mig helt. Lär väl förstå när jag är hemma från Sverige igen.

 

Kommer sakna henne så otroligt mycket, våra knasiga kvällar, våra roliga mysdagar. Våra shoppingturer, våra toasties, våra jaegerbombs. Allt. London blir aldrig detsamma utan Petra Svensson.

Trackback
RSS 2.0