I'm telling the world That I've found a girl The one I can live for The one who deserves To give all my heart A reason to fly The one I can live for A reason for life



Perra has left the building.

Petra är vid det här laget på svensk mark. Hon har lämnat oss för denna gång. Känns hemskt, tragiskt, tomt och bara... Jag vet inte. Stod och tittade ut genom fönstret en lång stund förut, tänkte på allt kul vi gjort under de dryga två månader som jag känt henne. Jag är en såndär dramatisk person som skulle kunna stå och titta ut genom fönstret och åma mig bara för att... Men det här var på riktigt. Stod och kollade på vädret, så vackert idag, hela tjugo grader ska det bli. Men vad ska jag göra? Och med vem? Om inte Petra? Klart det finns massa andra underbara människor här som jag gärna umgås med, men nu är det ju faktiskt Petra det handlar om. Så inget illa menat mot alla andra goa, utan det är bara jag som sörjer.

Var i valet och kvalet om jag skulle slänga din gamla Doritos-påse som vi åt. Så jag tvättade ur den och vek den och la den i min dagbok. Gud? Vad gör jag? Men det är ungefär det enda fysiska som finns kvar av dig i mitt liv. Okej, det låter lite som att du har dött... Men jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka, och jag hoppas att du får en grym sommar hemma. Kom gärna och hälsa på, min säng saknar dig.
Trackback
RSS 2.0