Avslappnad

 



De brukar säga att vi är snyggast på norra halvklotet...




Åh, vilken bra dag.
Har varit i stan med Kajan, fikat på Le Pain Francais och suttit och pratat med Capa ett tag. Mys mys. Sedan åkte jag ut till mamsens jobb i Mölndal, och vi åkte till Panorama Hotel för att gå på deras spa. Fy farao vad skönt det var - 25 minuter massage och 25 minuter ansiktsbehandling. Blir helt gäspig bara jag tänker på det. Sedan satt vi i bubbelpoolen ett tag och avslutade med varsin räkmacka i restaurangen. Life is good. Mami skämmer bort mig, hihi.

Imorgon väntar lunch med Charlotte, sedan ska jag möta Adam också ska vi fixa lite med Västs kampanj för omvalet i Västra Götaland. Vad kvällen har att erbjuda får vi se.

Kommentarer
Postat av: lisa

Du verkar ha en vettig inställning till resande. ..

2011-04-14 @ 21:34:36
URL: http://www.bartenderutbildningkurs.se/
Postat av: Elisabeth

Kommer upp virusvarningar varje gång man går in på din blogg, har gjort det sedan typ... början av vecka ungefär. Tänkte bara du ville veta!

2011-04-15 @ 14:35:49
Postat av: Anonym

sv: Låter ju super bra! :'D

2011-04-15 @ 16:26:01
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Halloj!!

Tänkte bara höra om mitt mail kom fram till dej!? Har inte hört nå från dej :)

Eller har du fixat de redan kanske!? (jag ser inte eftersom de ser normalt ut på mina datoerer)

2011-04-15 @ 20:27:26
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Linn Johansson

Hej. Jag heter Linn och kom till London för 3 veckor sen har tidigare varit i Boston som au pair men gör om samma sak igen och bor nu i Highgate som ligger väldigt nära hampstead heath som ja förstår att du också bor nära? De skulle va kul om du hörde av dig så kanske vi kan hitta på nåt? jag har inte hunnit träffa så mycket folk här än. Du verkar ju ha koll på stället :)

2011-04-15 @ 20:33:50
Postat av: Linn Johansson

Mitt nummer är förresten 07432380230 :)

2011-04-15 @ 20:48:05
Postat av: Marie

Tsssii cooolingar =)

2011-04-17 @ 00:29:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0