Dying a little bit



LOVISA & JAG på hotell Scandic Rubinen i söndags.
Mer bilder kommer.



Toodles. En snabb uppdatering med hur läget ser ut:


Jag la mig för att sova ungefär vid 6 på morgonen igår.
Sedan blev jag lurad att inte åka hem, för jag skulle få en pizza, men självklart var det bara ljug. Jag skrattar lite för mig själv, för jag fattar inte vad jag trodde.
Jag åkte hem vid ett, köpte megamycket choklad och la mig i soffan i myskläder och kollade på Desperate Housewives.
Somnade till och vaknade vid fyra. Gick upp och la mig i sängen och sov till halv sex.
Åt middag och gick upp och la mig. Också vaknade jag nu, vid halv tio. ROLIGT VA?!

Idag måste jag åka till Jönköping och lämna min fina, underbara bil. Känns som en stor sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0