Stress stress stress



WTF?



Godkväll!
Jag sitter och pillar med alla bloggar som jag måste åtgärda. Så jäkla jobbigt, och jag blir så irriterad på blogg.se som inte flyttar över mina bilder i tid. Fy farao vad arg jag blir. Nu har jag varit tvungen att ägna hela min kväll åt att sitta och ladda upp nya bilder... Suck. Dessutom var det ju driftfel nu på kvällen - vilket gjorde mig mer vansinnig än vad jag redan är. Hur som helst, jag sitter och pillar med bloggarna för fullt, och om du har problem med din blogg (och har köpt en design av mig) så mailar du användarnamn och lösenord till [email protected]. Jag ska fixa alla bloggar så fort jag bara kan!

Tur i alla fall att jag fick shoppat lite idag, kommer inlägg strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0