Singapore update

Hej igen! Det har gatt ett antal timmar och nu befinner jag mig pa flygplatsen i Singapore. Ser inte sa mycket av varken staden eller landet har, sa det ar inte sa kul. Vi boardar planet igen snart.

Flygresan hit har varit helt okej, sovit en del, tittat pa film - Sex and the City 2, Family Guy, The Simpsons, Grown Ups med flera. Det har dock varit lite svart att halla sig till LCHF med flygplansmaten. Och jag mar ju sa illa pa flygplan sa jag har varit tvungen att ata allt jag kan fa. For att inte ma illa.

However. Ar sjukt trott. Helt galet. Hoppas pa lite mer somn under resan till Sydney. Det ar 7 timmar pa planet kvar, anda lika mycket som typ en resa over Atlanten, give me a break liksom.

Menmen, vi hors sakert nar jag kommer fram om en snall Camilla later mig anvanda hennes laptop. Eller en snall mamma... Eller ett snallt internetcafe.

Puss pa er!
Trackback
RSS 2.0