Kungarna av Tylösand

 

Haha, jag trodde verkligen att jag inte skulle klara av att titta på detta program, men det var riktigt roligt. Inte alls så pinsamt som jag skulle tro. Eller jag kände inte att det var förnedrande på samma sätt som till exempel uttagningen i Idol som jag verkligen inte kan kolla på utan att hålla för både ögon och öron. Självklart är jag väldigt överraskad att det faktiskt finns människor som ställer upp på att göra det här. Det är sjukt. Men det är ju underhållning på något sätt, i alla fall i lilla landet lagom, där vi tycker om att se andra misslyckas och göra bort sig. Haha, nej, men ni förstår vad jag menar. Det är skrattretande, men man skrattar ju.

 

OM DU SKA TITTA PÅ KUNGARNA AV TYLÖSAND:

Titta inte på detta på första dejten, då kommer det onekligen vara pinsamt.
Titta inte på detta med mamma och pappa eller mormor och morfar. Det blir nog också väldigt pinsamt.
Ta det med en stor nypa, nej förlåt - NÄVE - salt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag började se på programmet, men jag klarade inte av att se det mer. Jag blir så förbannad på hur ansvarslösa många utav dem är ^^

2010-10-15 @ 20:19:46
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0