Kiss and make up

Nu när det börjar bli höst så förändras inte bara årstiderna, utan också vilken mängd smink jag kladdar på i ansiktet, haha. Så jag tänkte berätta lite för er vad jag använder. Jag tycker själv att sånt här är roligt, så därför visar jag upp det. Hope you'll like it! 

 

BAS:
1. Concealer från MUS, 165kr
2. Foundation från Isa Dora, 145kr
3. Puder från MUS, 249kr
4. Bronzing powder från Isa Dora, 189kr
5. Rouge från MUS, 155kr

 







ÖGON:
1. Ögonskugga från MAC, ca 145kr
2. Lösögonskugga från MAC, ca 195kr
3. Ögonskugga från FACE Stockholm, ca 200kr
4. Mascara från Max Factor, 130kr
5. Ögonbrynsfärg från Viva La Diva, ca 50kr

 

Har du något sånt här inlägg på din blogg som handlar om ditt smink? Tveka inte att tipsa mig, jag älskar sånahär inlägg!
Trackback
RSS 2.0