Cherry On Top



Fick denna söta award från Melinda, så himla go tjej, det där!

 

Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat
& visa en favoritbild. Samt skicka vidare den till 5 andra bloggare.

 

Mina vänner - Såklart! Vad annars? Att få umgås med mina riktigt bra vänner är något av det bästa jag vet. Att ta en fika, kolla på film, shoppa, gå ut eller bara umgås - det är de stunderna som gör en lycklig. Tror inte så många tycker annorlunda där faktiskt.

Politik - Som de flesta av er vet så är jag ju politiskt aktiv. Det är väldigt roligt att vara det, och jag är evigt tacksam LUF och Folkpartiet, jag hade inte varit den jag är idag utan det. Jag har lärt mig enormt mycket, och inte bara om politik utan mycket annat också. Därför är det ju väldigt viktigt för mig.

Bloggen - Jättetöntigt, jag vet. Men det är en hobby som jag tycker om att utföra. I min blogg kan jag ju också ventilera andra intressen, så som de ovan. Och att fota, att hålla på med photoshop och så vidare. Det är lite utav en kanal för att utföra det jag tycker är roligt.

 

Jag ger denna award till; Mirre, Camilla, Emma, Lovisa och Kajsa.

 

 



Jag, min idol Maud Olofsson och Charlotte på The Dubliner i våras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha komiskt, den awarden skickade jag till dig =D

kramar



Tack för du tänkte på mig

kramar

2010-10-07 @ 20:28:19
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Haha, jag bara ger dig en massa awarder titt som tätt, förlåt om det är jobbigt men jag tycker att du och din blogg förtjänar dem! =) Har faktiskt kikat in här varje dag sedan jag hittade den för ett par månader sedan! =)

2010-10-07 @ 20:54:35
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0