Ooouch



På Barriärrevet simmade vi i säkert 1,5 h ute i vattnet. På mage. Vilket betyder att ryggen är vänd mot solen. Och att man oftast får mer färg i vattnet... Jag i alla fall. Så. Min. Rygg. Är. Lite. Bränd.

Och sedan låg jag på soldäck och solade i säkert två timmar. Så. Min. Framsida. Är. Lite. Bränd. Också.

Jaja, jag ska bli brun. Brännskador or not, jag måste pressa. Jag klarar inte av att åka härifrån utan att ha fått färg. Det är så waste. Och så usual för våra resor. Alltså blir det solstol/strand/pool idag.

För övrigt är också min hårbotten lite rosafärgad. Ont gör det.

 


Kommentarer
Postat av: anna

Sanna!

Det ÄR FARLIGT att bränna sig!

2010-11-07 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0