iPhone & wifi

Toodles!
Internet på hotellet har legat nere lite grann, och då försökte jag mig på den fria halvtimmen med mammas dator, men det visade sig att det var 30 min eller 30mb så när jag hade laddat upp EN(!!!!!) bild så hade jag överstigit 30mb. Aaaaaaargggghhhhh!!!!!

Hur som helst; hittills har inte vädret varit toppen, verkar vara någon form av förbannelse över min familj. Vi har typ inte haft bra väder på en resa sedan 2006... Jaja, det har öppnat för slapp med en go bok (har läst klart Elsas Värld och den var jättebra enligt mig!) och shopping. Jag kan inte ladda upp bilder med iPhonen, men det har blivit smycken, body butter, morgonrock, massa fina block m.m.
Har dock gett upp UGGSen. Det finns hur många märken som helst här, och alla heter något med UGGS. Jag vill ju ha riktiga. Så jag sparar det och ser om jag kan få till en bra deal på Harrods i vinter. Sist jag kollade där var de hyfsat billiga.

Nu fattas bara några fina presenter till min aupairfamilj. Är på väg in till Sydney och kanske att jag kan hitta något.
Trackback
RSS 2.0