Det går om man vill



Tjejer och killar!

Jag vill bara uttrycka min glädje för uttåtriktade personer och personer som verkligen vill komma framåt. Jag känner mig stundvis som en sådan person själv. Jag ger mig inte förrän det funkar. Vi kan ta ett litet exempel:

Jag har ett webbhotell på one.com. Men deras file-manager funkar inte i Firefox, vilket jag använder. Så därför kontaktade jag dem och frågade om det fanns andra alternativ. De tipsade om Filezilla, ett FTP-program som jag installerade fortare än kvickt. Men självklart kunde jag inte programmet. Men skam den som ger sig - så jag svalde min stolthet och bad dem förklara för mig hur det funkar! Och nu klarar jag det själv.

Och vad betyder detta för er tänker ni?
Jo, det betyder att jag kommer kunna ha nedladdningsbara zip-filer på min blogg, vilket i sin tur betyder att ni kan ladda ner bloggdesigner härifrån, pixels, penslar... BRA VA?
Så inom en snar framtid kan ni ladda ner bloggdesigner som ni sedan kan använda på era egna bloggar!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grymt sanna : ) <3

2010-11-24 @ 15:32:30
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Camilla

Riktigt grymt! Man ska inte ge upp :)! Roligt att det blir att man kan ladda ner dina otroligt fina designers sen :) Kramar

2010-11-24 @ 17:55:47
URL: http://camillale.blogg.se/
Postat av: Mirre

Det är rätt inställning =D

2010-11-24 @ 19:43:49
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0