Sista tillfället att anmäla sig till fototävlingen!





Då var det sista gången man kunde anmäla sig till tävlingen där man vinner ett starfilter:

Temat är vår/sommar, och vad du nu tycker det är. Skicka din bild till [email protected]! (Senast den 22:a maj)
Jag väljer sedan ut 5-10 bidrag, beroende på hur många jag får, som ni får rösta på. Vinnaren får ett star filter hemskickat till sig. Tävlingen avslutas helt, med röstning och allt, den 29:e maj!

I övrigt ska du lägga ut bilden ovan i ett inlägg och skriva att du är anmäld till tävlingen där man kan vinna ett star filter, samt länka till denna sida:
http://www.tvspelsweb.se/kamerafilter-rengoring-effektfilter-c-83_101_112.html

Reservation för att vissa storlekar kan vara slut.



Kommentarer
Postat av: Mirre

Det glädjer mig att höra, du ska vara jättenöjd den är tokfiiin =D. jag blir smickrad =D



Kram

2010-05-23 @ 00:10:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0