Det rullar på

Jag har bloggat i ungefär 3 år nu, vilket är ganska kort tid. Jag har nog varit på alla domäner, förutom finest och de där nya som bubbleroom till exempel. Men jag har trivts mest här på blogg.se och utvecklats väldigt mycket vad det gäller bloggdesign och HTML.

Nu på senare har det faktiskt börjat trilla in erbjudanden, om till exempel reklam och tävlingar. Eller att jag ska skriva om produkter för att få någonting tillbaka. Sådant är hur kul som helst, och jag väntar med spänning på att få höra vad det senaste företaget - Geeko Promotions - har att erbjuda. Vem blir inte glad när det går bra?

Jag hoppas verkligen att min blogg kan få utvecklas, och att ni läsare ska tycka att den är bra, att ni uppskattar vad som finns och vad som skrivs här. Har ni några idéer så är ni alltid välkomna att maila - [email protected] - kanske är det något ni saknar? Jag vet att många saknar Dagens Outfit, men nu på senare har det inte blivit av, för jag har inte haft tid på morgonen. Såhär i slutet av min gymnasietid så är det enormt svårt att gå upp på morgonen, och jag har som bäst haft 20 minuter på mig varje morgon, de senaste 3 månaderna.

Men jag ser verkligen fram emot att höra vad ni läsare tycker om min blogg, eller om ni har några frågor eller så. Det hade varit roligt att höra vad ni tycker.

  

Trackback
RSS 2.0