Jag vill ha ett jobb

Jag är inte den som är speciellt sugen på att sätta mig i skolbänken nu direkt efter studenten, och så kommer det heller inte bli. Alltså vill jag ha ett jobb, men det är inte det lättaste. Jag har sökt ett 50-tal, men många söker inte ens nya arbetare. Jag har till och med varit på arbetsintervju för att bli telefonförsäljare, och då är man desperat, kan jag lova...

Platsbanken har blivit lite utav ett måste, jag sitter inne där ganska ofta, för jag vill verkligen inte gå arbetslös när jag är färdig med mitt sommarjobb, den 19:e september.

Nu har jag hittat en ny sida, som är lite som platsbanken, och det skadar ju aldrig att söka på olika ställen. Allwork heter denna sida. Så om du är trött på Platsbanken, spyr på Monster, då kanske du ska kolla in det istället, jag vet inte.

Jag vet i alla fall att jag måste ha ett jobb, och då funkar allt!


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

du kommer att få ett jobb sötis, jag lovar <3<3

2010-07-09 @ 17:38:15
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hoppas du hittar ett jobb. När jag tog studenten förra året så ville jag också jobba ett tag innan jag började plugga, men arbetsmarknaden var osäker så jag började plugga direkt istället :) jag kan inte gå sysslolös, måste göra ngt. Och jag skulle ändå plugga vidare så varför inte? Vad har du tänkt att plugga senare?

2010-07-10 @ 09:39:50
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0