Svar på frågorna - personligt



Desirée frågar:

Hur blev du och Mattias tillsammans ?

Sanna svarar:
Vi var båda med i LUF, och lärde känna varandra ordentligt när vi var på en grej i Uppsala - Universitet Liberal - vilket är en helg fylld med föreläsningar och roliga aktiviteter. Hur som haver, efter detta började vi prata väldigt mycket på msn, och i telefon. Vi bor hyfsat nära varandra nu, men då bodde han många mil härifrån. Han bjöd mig i alla fall på sin födelsedagsfest, och det slutade med att jag sov över. Sedan började vi umgås mer och mer, och till slut kom den självklara frågan om vi var tillsammans, och vi bestämde helt enkelt att vi var det, haha.



Anna frågar:
Finns det något du tror att dina bloggläsare inte vet om dig?

Sanna svarar:

Hm, jag tror inte de vet att jag tittar galet mycket på Animal Planet, Viasat Nature och TV4 Fakta. Ett av mina favoritprogram är Forensic Files, eller Brottsplats USA som det heter på svenska. Det tycker jag är superintressant. Och när det gäller djuren; jag älskar verkligen Big Cat Diary som sändes förra året på Animal Planet.



Ida frågar:
Favorit låt?
Favorit band/artist?
Favorit färg?
Favoritplagg?
Favorit ämne i skolan?
Favorit bok?

Sanna svarar:
Favoritlåt varierar ju, men jag kommer alltid älska Stop Crying Your Heart Out med Oasis. Och Oasis är även svaret på favoritband! Artist skulle jag nog säga Beyoncé. Min favoritfärg är nog rosa, men jag handlar givetvis främst kläder i svart och vitt. Favoritplagg är helt klart klänning! Hmm.. Religion är nog mitt favoritämne i skolan, tillsammans med samhällskunskap. Och sist men inte minst; Snabba Cash är nog den bästa boken som finns.



Diana frågar:
Om du inte var blondhårig, vilken färg skulle du vilja ha då ?

Sanna svarar:
Brunhårig, hihi. Det var jag förut men nu är jag mer blond, honungsblond kanske man kan säga.



Anne frågar:
hur kan du vara så ambitiös? jag känner ju inte dig men utav innehållet i din blogg att döma är du en väldigt driftig person. (en egenskap jag själv gärna hade besuttit, hehe) du är liksom bra på allt typ; bloggdesigner, skriva, ta kort.. och du gör det verkligen. jag avundas verkligen det, haha. själv är jag en sån som alltid hamnar framför tvn när jag borde göra vettigare saker. det känns som om du är lite tvärt om ;)

Sanna svarar:
Det här tar jag helt klart som en komplimang, för jag känner mig inte speciellt ambitiös. Jag kanske är ambitiös när det gäller bloggande, photoshop och ta kort, men när det kommer till skolan har jag lätt att göra allt i sista sekunden. Det handlar väl helt enkelt om vad man tycker är roligt. Tyvärr, det är lite pinsamt att erkänna, men bloggen är ju mitt fritidsintresse, tillsammans med webbdesign och photoshop. Känner mig som en riktig datornörd, men ändå...
Jag tittar i princip aldrig på TV, men framför datorn fastnar jag varje dag. Som nu till exempel, jag borde ligga i det varma badet jag har tappat upp, men istället svarar jag på frågor... SUCK! Haha.



V I L J A frågar:
Hur lång är du?

Sanna svarar:
Jag är 165 centimeter lång, hihi.



Cilla frågar:
vad hände med din vän linnéas blogg?

Sanna svarar:
Linnéa lade ned sin blogg av personliga skäl, men kommer antagligen starta en ny snart igen.



Blondie Gossip frågar:

- Bor du i Göteborg?
- Din hy är vacker tycker jag, använder du något? Bästa tips?
- Hur gammal var du när du börja blogga?

Sanna svarar:

- Nej, jag bor utanför Göteborg, i Lerum. Tar ungefär 20 minuter med Alingsåspendeln.
- Anledningen till att jag numera har fin hy är för att jag äter Roaccutan, ett starkt preparat mot acne. Detta har jag på ryggen, men medicinen påverkar hela kroppen. Den bygger om porerna så att de inte ska kunna bli igentäppta av talg och således bli finnar. Så det är därför. Haha.
- Jag var... hmm, första bloggen jag hade startade när jag var 15 år, och det var på bloggagratis.



Cilla frågar:
- Berätta om din drömgarderob!
- Vad shoppar du helst när det gäller kläder?

Sanna svarar:

- Min drömgarderob är en stor, ljus walkincloset. Det ska vara ljus inredning, vitt och ek. I mitten av rummet ska det finnas ett provrum, ett runt sådant gjort av tyg. Runt provrummet är det olika fåtöljer, i olika fina färger. Alla ska vara i olika design. Men bara som en halvcirkel runt, för den som provar ska kunna gå fram till spegelväggen också, utan att gå på någon fåtölj. Det ska vara en hel vägg med speglar, en vägg med skor. Utefter väggarna ska jag ha klädstänger som man kan hänga kläderna på. Man ska kunna se kläderna bra, så att man lätt kan välja en fin outfit. Jag vill även ha en jättefin underklädes byrå, á la 13 snart 30. Däri ska jag ha fullproppat med fina underkläder, och de ska ligga färgvis.
- Hm, överdelar helt klart. Jag brukar resonera som så att man kan förändra en outfit lättast genom att byta överdel. Därför har jag inte lika mycket underdelar som överdelat, och det blir mest överdelar eller klänningar när jag är ute och shoppar!

Kommentarer
Postat av: V I L J A

Hehe, då är du inte så mkt längre än mig, själv är mna ju ynka 162 :)

2010-01-23 @ 17:08:09
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0