Snabba cash

Igår var ju jag och såg Snabba Cash med min fina älskling Mattias. Det var supermysigt, och riktigt skönt med justerbara fåtöljer. Måste säga att det är helt klart värt att gå på VIP-bio! Det rekommenderar jag starkt, om ni är över 18 år. Hur som helst; till filmen.

Snabba Cash är en väldigt bra film, men jag måste säga att jag tycker att boken är bättre. Det är sällan jag är sådan; men jag tyckte verkligen att de hade missat en hel del i filmen. Jag visste sedan innan att den bara är baserad på boken, att den inte är ett försök att återskapa boken på film. Men jag blev ändå besviken på bristen på Stureplans-JW och hans koks. Det är liksom det som är snabba cash - kokain! Och det går ju ut på att JW tjänar sjukt mycket pengar för att han säljer kokain.

Jag var inte besviken på filmen; den var ändå bra. Men det var inte en wow-film. Joel var givetvis grym, och de andra skådespelarna var riktigt grymma. Speciellt den lilla flickan som spelade Lovisa, Mrados dotter. Love her, så himla söt.

Och en av mina nyfunna favoritlåtar var ledmotiv i filmen också, sådant är ju lite roligt. Sheri med U Got Me Good.


Kommentarer
Postat av: NinaEk

Hej! Var gärna med i min tävling :) Du kan vinna hårdproduk från björn axén! :) Stor chans att vinna eftersom att jag inte har så många läsare :)

2010-01-27 @ 19:21:18
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Maria ♥

ÅH, himla bra låt! :D

2010-01-28 @ 13:04:56
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0