Men, ha lite egen fantasi, för guds skull!

Haha, det är lite smickrande ändå att folk kopierar ens inlägg. Till exempel mitt "om mig"-inlägg, det har jag hittat lite överallt. Fine, om man frågar först - det är ändå jag som har satt ihop listorna - men att man hittar dem på polare/bekanta/läsare -s bloggar är ganska kul.

Jag säger inte att jag har patent på Camtasia Studios och att göra bloggtips där, men ball att typ alla jag känner som tidigare gjort lite bloggtips då och då, också gör det nu. Och de gör det på videofy.

Och sist men inte minst - när ni döper era kategorier kan ni väl ha lite fantasi. Och när ni gör som jag (och som många andra) med under-/överkategorier måste ni väl inte döpa dem till samma saker som jag har döpt mina till? Media, För dig & Kreativitet som överkategori hittar man ju på en hel del bloggar nu. När jag kom på "för dig" tyckte jag det lät jäkligt löjligt faktiskt, men nu verkar ni tycka att det låter bra, i och med att ni gör likadant... Haha.

Trackback
RSS 2.0