Märkesguide.se



Hittade en lite rolig sida om märkeskläder. Det är helt enkelt en hemsida som beskriver och berättar om olika märkeskläder. Allt från Odd Molly & Koola Anna till Armani & Hugo Boss. Roligt, va? Jag har precis suttit och tittat igenom lite olika märken och lärt mig massor av dem. Enligt mig, som är ganska modeintresserad, så är det en del av min allmänbildning att lära mig sånt där, haha. Inte nog med att det står om kläderna; även andra saker så som skor, väskor och parfymer finns det fakta om. Jag tycker verkligen detta är jätteroligt, och finner sidan mycket givande!

Jag hoppas att det kommer att fyllas på allt eftersom. Jag skulle gärna se att märken som Chloé, Alice & Olivia, Chanel & Gucci fanns på sidan. Men som sagt; antagligen kommer det att komma mer märken ju större efterfrågan blir. Något annat jag skulle önska är mer bilder, kanske fler catwalkbilder, och sådant. Men även commercial-bilder. Det hade också varit roligt om det fanns listor med vilka kända personer som har stått modell för märket.




Kommentarer
Postat av: Mirre

tack gumman, det verkar ej publiceras =D. Ska ajg allt kika in på =D

Kram

2010-02-16 @ 16:02:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: F R I D A M . S E

blogvertiser? ;) I love it!

2010-02-16 @ 19:41:53
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0