Kommentar på kommentar

"Men alltså, varför blir du ledsen för folk som gör likadant? xD
Det är ju inte direkt så att du ha patent på vita ramar. Och om du väljer att lägga ut HUR du gör, så får du faktiskt skylla dig själv om folk kopierar den! Ska vi då bara få lära oss det, för att sen inte kunna visa för någon vad vi kan?!
Förstår inte alls hur du tänker!"


Svar; Numera bryr jag mig inte alls om att folk kopierar det jag gör, jag orkar inte bry mig faktiskt. Men detta handlade om att jag hittade en blogg där en tjej 1. hade kopierat min dåvarande signatur (samma typsnitt och samma på copyrighttecknets plats och form etc) 2. hade gjort min ram. Då blir man less - hennes bilder såg exakt ut som mina.

Men som sagt; numera bryr jag mig inte om ifall folk gör likadant, jag skrev det för lite dryg ett halvår sedan. Klart man blir besviken när folk inte kan ha egen fantasi, men jag orkar helt enkelt inte. Jag vädjar bara till folk att inte kopiera mina idéer.

Jag känner att jag har vuxit mycket under det här året; jag visar vad som helst för er. Men tidigare var jag lite irriterad över att folk gjorde som jag. Idag är jag bara glad att kunna förmedla kunskap och jag bryr mig inte om vad andra gör på sina bloggar. Jag har inte patent på något.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej! Restaurangen heter Saffran :) yum!

2010-02-03 @ 14:06:47
URL: http://katjaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym



Okok, då kan du ta bort allt som jag har gjort i alla fall. Alla bilder till exempel - det är som sagt olagligt att använda andras bilder emot deras vilja/länk.



vilka bilder? och din länk finns ju, har ju inte tagit bort den, den finns KVAR i min blogg, herregud. om jag tagit bort den så skulle den inte finnas på entry page, category page eller archive page..

2010-02-03 @ 15:18:54
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Jo jag mår bra, ont i halsen bara =/

:D

2010-02-03 @ 16:07:21
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Anonym

säg hur man gör då. kan inta ta bort ramen eftersom jag inte vet vart den ligger i kodmalen .vet heller inte hur jag ska sätta logot på frontpage eftersom jag nte kan hitta till ngt i kodmallen. så vart jag ska kolla för att hitta?

2010-02-03 @ 17:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0